Wednesday, October 12, 2011

Pink and Orange Red

Calvin Klein shirt/gömlek, Zara shorts, Michael Kors sandals/sandalet, Lauren Merkin clutch/el çantası

These are from August, just before the beautiful weather leaves us, I wanted to share my brights in detail. Next couple of days, triple-digit heat is expected :| We better stay indoors. Btw, today I've done volunteering at my daughter's class, so much fun. Looking forward to the next one.

***

Bu fotoğraflar Ağustos'tan. Güzel havalar bizi terketmeden, yeniden canlı renkleri paylaşayım istedim. Önümüzdeki birkaç gün sıcaklığın 40 derecelere çıkması bekleniyor :| Dışarı çıkmasak iyi olacak. Bu arada, bugün kızımın sınıfında gönüllü olarak çalıştım. Çok keyifliydi, bir sonraki seferi dört gözle bekliyorum.

Silver cuff/gümüş hasır bileklik, silver chain wrapped as bracelet and ring/gümüş zincir, bileklik ve yüzük olarak, Ralph Lauren sunglasses/güneş gözlüğü




2 comments:

  1. Bu sandaletler bei delirtiyorrrr Pelin ablaaa :))) Buarada ben Nevra'nın kardeşi Neval :) benim de ayakkabılarımı yayınlamıştın burda polikliniğin açılışında :))))

    ReplyDelete
  2. Nevaaaal, sanirim online sitelerden alabiliyorsun. Posta ucreti almadan gonderiyorlar tum dunyaya cogu.

    ReplyDelete