Thursday, September 15, 2011

Blush

So soft, calm, cool.. This color makes me peaceful.

Blush, rosé-like wine, (even though I am the one who lives in California ;) ) was introduced to me by Özlem this summer, and I've been drinking it at hot summer nights since then. Will go back to Cabernet soon, though.

***
Çok yumuşak, sakin, abartısız.. Bu renk beni huzurlu yapıyor. Sanırım pudra ile somon arası bir renk.

Blush, rosé çeşidinde bir şarap. Kaliforniya'da yaşayan ben olmama rağmen, bu yaz Özlem tanıştırdı beni blush ile :) O günden beri de sıcak yaz akşamlarında tercihim. Tabi artık Kaberne'ye dönmek vaktidir.



And this beautiful silk dress is a birthday gift from my beloved brother. The crochet top is all done with beads. So flirty, summery, and light. And I liked wearing my nude, kitten heel, studded, chain detailed sandals this summer. Sorry about the lousy photos, iPhone quality lack of light.

***

Ve bu güzel ipek elbisem, canıııııım kardeşimin doğumgünü hediyesi. Kahverengi örgü kısmı minik boncuklardan oluşuyor. Cilveli, hafif, yazlık.. Kısa topuklu, metal ve zincir detaylı, ten rengi sandaletlerimi çok severek giyindim bu yaz. Işıksız bir ortamda telefon ile çekilmiş, kötü fotoğraflar için beni bağışlayın.

Ipekyol dress/elbise, Rachel Roy studded sandals/sandalet

Antique silver cuff/hasır gümüş bileklik, Chanel tattoos/dövme


No comments:

Post a Comment