Friday, September 16, 2011

Angel's Feet





I love watching my little fairy dancing. She is literally getting high while dancing :) Seriously! And the little brother is following her steps :) She was looking forward to taking Broadway Jazz classes, but isn't old enough to get into those :( Improving her tap and ballet skills for now. And I am taking it back to my side and wondering how I could do in Tap classes. What do you think?

I would definitely prefer Flamenco, but my last attempt did not satisfy me, I have to find a professional school. I miss Melek Yel, you might remember my post about flamenco.

And I miss soooo much my Collage days in Boston. Who knows, I might get a chance to dance with Collage West one day.

***

Minik meleğimi dans ederken seyretmek kadar mutlu eden birşey yok sanırım beni. Bitanem kendinden geçiyor. Gerçekten! Ve minik kardeşi de ablasının her adımını takip ediyor :) Bu sene Broadway Jazz dersleri almayı çok istiyordu ama yaşı tutmadı :( Şimdilik tap ve baleyi geliştirmeye çalışıyor. Şimdi bana dönüyorum, acaba ben nasıl yapardım Tap dansta? Ne dersiniz?

Flamenko'yu kesinlikle tercih ederim, ama burada istediğim gibi bir okul bulamadım. Melek Yel gibisi az bulunur sanırım. Flamenko ile ilgili yazımı hatırlıyor olabilirsiniz.

Ve Boston'daki Collage günlerim, ahh çok özlüyorum. Kim bilir, belki birgün Collage Batı yakası ile dans etme fırsatım olur.




No comments:

Post a Comment