Sunday, December 25, 2011

Should I Stay or Should I Go?

Versace for H&M tropical pants/pantolon, Tommy Hilfiger t-shirt, Guess by Marciano pumps/ayakkabı, My dad's hat/babamın şapkası

Well, of course I stay! Me leaving? Oh no! Have I ever left? That, I've done so many times. Biiigggg moves. But the point is, it was always "us" not only "me". I was not alone. In fact, I hate being alone. I always need company. Thank God, I have a beautiful family and friends. Hope everyone in the world has somebody to lean on.

***

Tabiki kalıyorum! Ben mi, gitmek mi? Hayır! Hiç ayrılmadım mı? Çooook kez yaptım. Uzuuuun, uzaaaak ayrılışlar. Ama herseferinde de "biz"dik ayrılan "ben" değil. Yalnız değildim ve yalnız olmayı hiç sevmem. Herzaman yanımda bir nefese ihtiyaç duyarım. Tü tü tü :) nazar değmesin, çok güzel bir ailem ve arkadaşlarım var. Umarım herkesin dayanabileceği birileri vardır yanında.


10 comments:

  1. Aaaa bulabildin mi Versace for H&M... Çok yakışmış, ama nasıl bir havadır o? Haftasonu burda kar yağdı ama şikayetçi değiliz ozlemişiz onu da :)

    ReplyDelete
  2. Pelin abla o çanta nasıl bişey öyle ama yaa :) ayrıca ilk fotoğraf her yönden mükemmel yazının norması olmuş tam :) Neval...

    ReplyDelete
  3. Normalde sivri burundan pek haz etmem ama bu taytlarla harika olmus.
    Bu arada hava kıskandırıcı cinsten!
    enjoy:)

    ReplyDelete
  4. Ozlemim sanirim kalanlari birkez daha ortaya cikarmaya karar vermisler :)

    Neval, ben kutulara, paketlere, bu tur minik kutu cantalara bayilirim. Burada da en guzellerini bulabildigim harika bir magaza var :)

    Cigdem, cok hoslanmadigin bir parcayi uzerimde begendigine coook sevindiiim :)) Havalar gercekten cok iyi bu aralar ;)

    ReplyDelete
  5. post oldukca zevkli...elegant..
    sevgiler..

    ReplyDelete
  6. Tesekkurler Yeliz. Dun aksam gezindim blogunda, ben de senin postlarini cok keyifli buldum :)

    ReplyDelete
  7. you should absoulutely go with this fab pants and bag!! :) and surely with fab hat!! :)
    xoxox

    ReplyDelete
  8. :) napsam bilemedim :) Tesekkurler FidoLand!

    ReplyDelete
  9. ben de şöyle demek istiyorum 'bu vücut adamı kıskançlıktan öldürür!' ^.^

    ReplyDelete
  10. it is not what it looks like ;)

    ReplyDelete