Tuesday, December 20, 2011

COZY


I am preparing for my daughter's Christmas party at school. I jumped in, as usual, volunteered to organize it. Since I hadn't done this from scratch before, I was nervous at the beginning. I think I've got everything in control now ;) I still need to get pizza tomorrow. Did I have to buy those appealing holiday cookies for home too?? I cannot stop myself eating them :(

I feel warm and happy by doing these kind of things and by wearing my whites in winter :) Excuse my slippers :) Say hi to our sparkly little nutcracker!

***

Kızımın okuldaki Noel partisi için hazırlık yapıyorum. Herzamanki gibi atladım ve partiyi organize etmek için gönüllü oldum. Daha önce herşeyini ayarladığım bir okul partisi yapmadığımdan biraz endişeli idim. Sanırım şu anda herşey kontrol altında ;) Yarın gidip pizzayı almam gerekiyor. O harika bayram kurabiyelerinden eve de almak zorunda mıydım?? Yemeden duramıyorum :(

Kendimi bu tür işler yaptığımda mutlu ve içten sıcacık hissediyorum. Kışın beyazlarımı giyinince de :) Patiklerimin kusuruna bakmayın :) Gitmeden pembe parıltılı minik fındıkkıranımıza merhaba deyin!


5 comments:

  1. Thanks Este!
    Ben de sana bayiliyorum Bukim ;)

    ReplyDelete
  2. blogunuzu yeni keşfettiğime inanamıyorum!!çok güzel bir enerjiniz var :) beyazlar içinde de pamuk prenses gibi olmuşsunuz :)

    www.fido-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cok tesekkur ederim FidoLand :) Senin blogun da takip edilmelik ;) Tanistigimiza sevindim :)

    ReplyDelete