Thursday, May 21, 2009

In the meantime..

This time it is real late I know. Please accept my apologies, I had to run some errands, go back to family chores, etc.

And in the meantime, here is what we have done..

***
Bu sefer çoook geç kaldığımı biliyorum, lütfen özrümü kabul edin. Evdeki sorumluluklarıma dönmek zorundaydım ;)

Ve bu arada neler yaptık..

I saw a little pink cow / Minik pembe bir inek gördüm

Dived into the ball pool / Top havuzunda yüzdük


Floating Disney Princesses caught my eye / Dikkatimi üzerine çekenlere bakınız; gökyüzünde süzülen prensesler

Bejeweled beetle was twinkling like a star / Renkli taşlarla süslenmiş tosbağa(vosvos) bir yıldız gibi parlıyordu

Little mermaid Ariel posed to my camera / Denizkızı Ariel bana poz verdi


Had a great sunday in Bebek / Bebek'te harika bir pazar geçirdik


Ayse Deniz Yegin's Fikret Mualla printed tee/dress
Silver Necklace wrapped around the wrist / Gümüş zincirimi bileğime dolayıverdim

No comments:

Post a Comment