Monday, June 11, 2012

FLIRTY SKIRT



So not me, but I love my little lamb skirt. My mom's gift from couple years ago. These days are crazy, last week of the school. Events and parties. Shopping and packing for Turkey. I will try to make it to GalataModa on Sunday ;)

***

Benim tarzım değil gibi görünse de minik kuzucuklu eteğimi çok seviyorum. Birkaç yıl önce anneciğim almıştı. Bugünler fena geçiyor. Okulun son haftası, organizasyonlar, partiler. Aynı zamanda Türkiye için alışveriş ve toplanma. Bu pazar GalataModa'ya gitmeyi düşünüyorum ;)



3 comments:

  1. citir anneeeee pelinnn cok tatli olmussun bayildim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkurler fistiiiik, asil sensin citir anne;)

      Delete
  2. Pelin ablaa benim de hedefim Galata ama Nevra'nın prenses daha mı ağır basacak bilmiyorum. Hala duygularımı tartmakla meşgulüm gitsem kötü teyzem olmam değil mi :)

    Neval

    ReplyDelete